vrijdag 10 mei 2013

Berichten uit Zweden 2007

"Wederom een boek dat fantastisch is om te lezen! Niet alleen leuk, maar draagt ook bij aan een stukje bewustzijn." - Een lezer

Berichten uit Zweden 2007
Dagboek van twee landverhuizers

In 2005 emigreerden Ben en Nicôle Heerland naar Zweden. In hun eerdere boeken Naar de Noorderzon en In het Hoge Noorden verhaalden ze al uitgebreid over hun emigratie en de enorme veranderingen die daardoor in hun leven plaatsvonden. In dit boek vertellen ze verder over hun avontuurlijke leven in het land van de midzomernacht. Een leven waar de sleur maar geen greep op krijgt en dat het duo in korte tijd meer verrassingen en uitdagingen voorschotelt dan de meeste andere mensen in een heel leven kunnen behappen.

Berichten uit Zweden 2007 is het derde boek over ons leven in Zweden en het vervolg op onze eerdere boeken Naar de Noorderzon en In het Hoge Noorden. In ons derde boek doen we aan de hand van korte verhalen en dagboekfragmenten verslag van wat we zoal in het jaar 2007 beleefden. Zo wordt de lezer onder andere deelgenoot van hoe we in contact komen met Paralympisch en wereldkampioen zwemmen voor gehandicapten Anders Olsson, hoe onze onderneming zo veel werk aantrekt dat we drastische keuzes moeten maken, hoe onze vriendin Ewy het slachtoffer wordt van een killer-bacterie, hoe de terugkeer van de wolf in de Zweedse bossen voor een hoop tumult zorgt, hoe we steeds vaster wortelen in onze nieuwe woonomgeving en tal van andere wetenswaardigheden over ons leven op het Zweedse platteland.

Berichten uit Zweden 2007 is uitgegeven in eigen beheer en alleen te koop via de Duitse en Engelse webwinkels van Amazon. Als je het boek bij Amazon in Duitsland bestelt, dan is de verzending naar adressen in Nederland en België gratis.


Berichten uit Zweden 2007
Dagboek van twee landverhuizers
Auteur: Ben & Nicôle Heerland
Foto’s: Ben & Nicôle Heerland
1e druk mei 2013, 155 pagina's
ISBN 978-1484823439

Niet meer leverbaar


Reacties van lezers:

Wat een rotboek zeg... ik had 'm in één dag uit!!!
Even zonder gekheid, weer heerlijk genoten van jullie verhalen!!!:)
Me happy!!! Dus mensen, kopen dit boek zodat Ben en Nicole weer een nieuw deel uit kunnen geven want ik kijk er al naar uit!


Wederom een goed geschreven boek van Ben en Nicôle Heerland. Ik heb het boek in één stuk uitgelezen. Ik kijk uit naar het volgende boek.

Boek ontvangen, en bijna (moest ook nog slapen tussendoor) in één ruk uitgelezen! Ik kijk al uit naar deel 4 :)

Wederom een boek dat fantastisch is om te lezen! Buiten het feit dat je op deze manier veel te weten komt over maatschappij, natuur en jullie leven in dit schitterende Scandinavische land zet het ook aan tot nadenken. Want inderdaad, genieten van het leven schiet er in het hectische Nederland wel eens bij in. En ook het consuminderen heeft mijn volle aandacht. Kortom, jullie boeken zijn niet alleen zomaar leuk, maar dragen ook bij aan een stukje bewustzijn! Ik kijk alweer uit naar een volgend boek en ondertussen volg ik jullie berichten (én prachtige foto's) op de weblog. Héél hartelijk dank voor zoveel leesplezier.

Ik heb weer zitten smullen van jullie verhalen uit het derde boek. Op naar het vierde boek.

Heb genoten van jullie derde boek en verheug mij nu al op nummer vier! Ik wens jullie veel schrijf plezier, ga zo door! ( des te langer kan ik van jullie verhalen genieten...)

Een mooi vervolg op jullie eerdere boeken. Ik heb het met héél véél plezier gelezen. Op naar deel vier, ik ben superbenieuwd naar alles waarover jullie kennelijk nooit op jullie website hebben geschreven. Laat ons nu echter niet nog eens zo lang wachten als op deel drie ;-)

Bedankt, hij leest weer lekker!

Gefeliciteerd met jullie achtste "verjaardag" in Zweden. Vrijdag heb ik jullie nieuwe boek ontvangen en gisteren heb ik het in één ruk uitgelezen. Ik ben zeer benieuwd naar het vervolg. Schieten jullie al aardig op? Ik was even bang dat jullie misschien zouden gaan verhuizen naar Oostenrijk toen ik jullie weblog las.... Gelukkig blijven jullie toch in Zweden. Daar zullen jullie volgers wel blij mee zijn. Ik wel in ieder geval.

6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Bedankt, veel leesplezier toegewenst!

      Groeten, Ben & Nicôle

      Verwijderen
  2. Ik heb hem besteld! Wel even een vreemde gewaarwording om alles in het Duits te volgen, maar het is gelukt!

    Ik kijk uit naar het boek.

    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, je bent nooit te oud om te leren ;-) Veel leesplezier toegewenst.

      Groeten, Ben & Nicôle

      Verwijderen
  3. Is dit boek nog in epub formaat te krijgen. Ik heb deel 1 en 2 gekocht en met heel veel plezier gelezen en wil graag jullie andere boeken lezen. Mijn vrouw en ik zijn ook serieus van plan naar Zweden te emigreren. Mijn vrouw kan als verpleegkundige werk krijgen in Zweden en ik ben voor mijn inkomen niet afhankelijk van Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Patrick, fijn dat je van onze eerste twee boeken hebt genoten. De twee daaropvolgende boeken zijn nooit als e-book verschenen, alleen als 'traditioneel' boek. Helaas zijn ze niet meer te bestellen. We wensen jullie veel succes met het verwezenlijken van jullie plannen. Met hartelijke groet uit het Hoge Noorden, Ben & Nicole

      Verwijderen

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!