vrijdag 28 augustus 2015

That's life...

Trouwe volgers van onze blog herinneren zich wellicht nog dat ik zo'n vijf jaar geleden een post schreef over het afscheid van mijn oude schoenen. Schoenen die ik aan mijn voeten had op het moment dat ik naar Zweden emigreerde en die me daarna overal hadden gebracht waar ik wilde gaan en staan. Het was even slikken toen ik de deksel van de vuilnisbak definitief boven mijn trouwe stappers dicht deed, maar daarna liep ik op nieuw schoeisel door het leven en waren ze snel vergeten. "That's life", besloot ik de betreffende post.
 
Vandaag herhaalt de geschiedenis zich. De schoenen waarvan ik vijf jaar geleden voor het eerst de veters strikte, zijn helemaal versleten. Ze hebben de bodem van vele landen betreden, me overal gebracht waar ik wilde komen en me altijd trouw gediend. Maar nu is het voorbij. Ik vereeuwig ze op foto, laat mijn handen nog één keer over het leer glijden en stop ze daarna in de zak waarin ik ze volgende week samen met enkele andere spullen naar hun laatste rustplaats zal brengen. Vanaf nu loop ik op nieuwe stappers door het leven. Het is wederom even slikken. Maar ja, that's life...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!