vrijdag 12 december 2014

Op grote voet

Ondanks het feit dat het nog steeds - of is het alweer? - schemert wanneer we tegen het middaguur een wandeling maken, zie ik ze meteen. Voetafdrukken van een verre verwant. Ze lijken op die van mij, maar zijn vele maten groter. Terwijl mijn baasje ter vergelijking haar hand naast één van de afdrukken legt, ga ik zitten en kijk ik rustig toe.


Ja, het dier dat deze afdrukken heeft achtergelaten, leeft letterlijk op grote voet.

 
En kijk eens naar de paslengte, zelfs in mijn jonge jaren kwam ik hierbij nooit in de buurt. Deze dame of heer kan met groot gemak enorme afstanden afleggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!