zondag 21 september 2014

Helemaal goed

Soms zijn mijn baasjes wel heel erg in de weer met het stoken van vuurtjes en alles wat daarbij komt kijken. Zo zijn ze nu al heel de ochtend met enorme keien en zakken met zand aan het sjouwen. Poeh, alleen door ernaar te kijken, word ik al moe. Gelukkig weet ik dat vuurtje stoken over het algemeen met zich meebrengt dat er uiteindelijk ook iets lekkers te eten wordt gemaakt, want anders zou ik het echt niet volhouden. Nou, nog maar heel even rustig afwachten dan...

 
Oke, het is best een mooie vuurplek geworden. Laten we nu maar snel een vuurtje maken!


Kijk, het begint er al op te lijken.


Wauw, dat ziet er lekker uit. Ik moet er mijn lippen al bij aflikken.


Maar wat is dat nu? Die lekkere broodjes zitten in een of ander ding zodat ik er niet bij kan!


Volgens mijn baasje moet ik nog even geduld hebben. Tja, dat kan zij makkelijk zeggen. Die broodjes beginnen steeds lekkerder te ruiken...


Ja, ja, we weten het nu wel. Opschieten met die foto, dan kunnen we gaan eten! 


Eindelijk wordt mijn geduldige wachten beloond. En op het moment dat ik proef hoe lekker de broodjes zijn geworden, is mijn dag weer helemaal goed.


O ja, dit moet ik volgens mijn baasjes ook nog even kwijt. Voor meer informatie over allerlei attributen om boven open vuur lekkere dingen klaar te maken - die je natuurlijk niet alleen in Zweden, maar ook in Nederland (of waar dan ook) kunt gebruiken - verwijzen we graag naar de website van onze partner in buitenleven Zweden Relax.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!