donderdag 12 juni 2014

Superdag

We hebben een heerlijke dag achter de rug. Om mijn verjaardag - en de trouwdag van mijn baasjes - te vieren, reden we met de auto naar een van onze favoriete plekjes: een strandje bij een van de grote meren hier in de buurt. Toen ik het water rook, gleed de last van de jaren even van mijn schouders af. Dolenthousiast spurtte ik op het water af.


Samen met mijn baasje nam ik dat vreemde natte spul te grazen.

 
Daarna moest ik even uitrusten. Ondertussen stak mijn baasje een grilletje aan.

 
Uiteraard moest ik nog een paar keer pootjebaden.


Toen ging het eerste eten op de grill. Wat rook dat lekker!


Ik ging weer lekker liggen en hield het eten goed in de gaten.


Vanaf een strategische plek tussen het water en de grill.


Eindelijk was het zover. Ik was natuurlijk al iets dichterbij gaan liggen.


Alles werd eerlijk gedeeld, maar uiteraard kon ik het niet nalaten om toch nog iets meer te vragen. En ik kreeg het nog ook, wat een superdag!

6 opmerkingen:

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!