zondag 8 september 2013

Winnaar

Nu de jaren beginnen te tellen, merk ik dat ik voorzichtiger met mijn lichaam moet omgaan. En ondanks het feit dat ik steeds langer slaap, heb ik toch veel minder energie dan voorheen. In plaats van de minimaal vier lange wandelingen die ik in mijn jongere jaren elke dag maakte, maak ik er nu nog maar één of twee. En dan moet ik er ook eerlijk bij zeggen dat 'lang' vroeger iets heel anders betekende dan nu. Toch heb ik het nog steeds erg naar mijn zin. Ik vind het heerlijk om buiten op het erf te liggen en de boel in de gaten te houden. Of om met mijn baasjes in het bos op zoek te gaan naar bessen of paddenstoelen. Ook mag ik altijd mee als ze met de auto ergens naar toe gaan. Dat vind ik heel erg leuk. Nieuwe indrukken stimuleren me namelijk enorm. Maar het allerleukste van alles vind ik dat we nog steeds elke dag met de bal spelen. Dan testen we wie er het beste reactievermogen heeft en wie er het hardst kan trekken. En weet je, dat spelletje win ik nog steeds!





4 opmerkingen:

  1. Hé Jeanny, kan me haast niet voorstellen dat je al zo'n oude dame bent.
    Je zit nog goed in je vel, als ik dat zo zie!

    En je baasjes zijn vreselijk gek op je.
    Gaan graag met je op pad en je mag zelfs mee met de auto om boodschappen te doen.

    Wel fijn dat je je baasjes nog lekker met je laat spelen. Denk dat ze met de bal spelen ook wel heel erg leuk vinden.
    Het vrouwtje gaat niet voor niets op haar knieën.
    Maak haar maar goed moe, want dan slaap zij ook zo goed, net als jij.

    Leuk dat je hier ook af en toe schrijft.
    Ik geniet er van Jeanny!

    Slaap lekker en tot een ander keertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he? Oudere honden hebben nog zoveel moois te bieden.
    Nog heel veel plezier samen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!