dinsdag 19 maart 2013

Geen centje pijn...

Gisteren moest ik naar de dokter. Niets om je zorgen over te maken, hoor. Het was gewoon voor mijn jaarlijkse inentingen. Die krijg ik om te voorkomen dat ik besmet raak met enge ziektes, met alle nare gevolgen van dien. Daar zit ik namelijk niet op te wachten. En gelukkig denken mijn baasjes er hetzelfde over. Ik vond de prikken helemaal niet eng. Voordat ik het wist, was het alweer voorbij. Zonder dat ik er iets van had gevoeld, geen centje pijn...
 
Toen we weer thuis waren, kreeg ik iets lekkers te eten. Daarna dook ik meteen in mijn mand om een lekker dutje te doen.

4 opmerkingen:

  1. Pfffft, gelukkig dat het meeviel!
    En natuurlijk helemaal geweldig dat je daarna nog eens extra wordt verwent met een lekker maaltje!!
    Je boft toch maar weer met zulke goede baasjes.
    Jij kunt er in ider geval weer een jaar tegenaan;)

    Knuffel,
    Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat er mensen met me meeleven. Bedankt daarvoor!

      Poot,
      Jeanny

      Verwijderen
  2. Jeanny,
    `k hoop dat je ook vandaag geen reactie op je prikken hebt gehad!
    En dat je lekker met je baasjes buiten bent geweest!
    Richt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, ik heb gelukkig nog nooit problemen met m'n inentingen gehad. En genieten van de vrijheid van het buitenleven doe ik elke dag!

      Poot,
      Jeanny

      Verwijderen

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!