donderdag 10 januari 2013

Mild - 2

Ik vind het prima dat de winter tot nu toe zo zacht is. Van koude voetzolen en oren heb ik nog niet veel last gehad en dat wil ik graag zo houden. Bovendien kan ik nog steeds bijna overal komen. De meeste wegen en paden zijn nagenoeg sneeuwvrij en ook in het bos is het voor mij goed begaanbaar. Meer dan een decimeter sneeuw ligt daar niet en dat kan m'n oude lijf nog goed aan. Het is nu heel anders dan tijdens de winters van twee en drie jaar geleden. Toen was het vaak min twintig of kouder en zaten we rond deze tijd al met een dikke meter sneeuw opgescheept.


Nee, geef mij maar een milde winter. Dan kan ik af en toe lekker met water klooien en is het ook niet te koud om m'n baasje over te halen om met de bal te spelen. 

1 opmerking:

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!