zondag 9 december 2012

Vertrouwen

Alhoewel ik over m'n verzorging niets te klagen heb, moet me toch iets van het hart. Het is me namelijk opgevallen dat ik sinds kort ander voer krijg. Eerst dacht ik dat alleen de kleur van de verpakking was veranderd, want de smaak was nog steeds hetzelfde. Maar van de week zaten m'n baasjes me een beetje te plagen en toen begreep ik dat ook de tekst op de verpakking anders is.
 
Senior. Oudere honden. Verminderde activiteit. Oude honden voer!
 
Nu weet ik natuurlijk heel goed dat ik niet meer de jongste ben. En dat ik lichamelijk veel minder actief ben dan enkele jaren geleden. Maar toch. Voor een oude hond beweeg ik juist nog heel erg veel. En de activiteit van m'n bovenkamer is al helemaal niet afgenomen.
 
Ik heb me heel even ongerust gemaakt. Maar toen besloot ik om op m'n baasjes te vertrouwen. Dat heb ik altijd gedaan en dat vertrouwen hebben ze nog nooit beschaamd. En, zoals ik in het begin al schreef, met de smaak van m'n nieuwe voer is helemaal niets mis.

2 opmerkingen:

  1. Goed zo jongen! Gewoon blijven eten, dan wordt je vanzelf een ouwe vent! Kunnen jullie fijn nog lang van elkaar genieten...

    Knuf van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maak je maar niet ongerust. Eten is iets wat ik graag doe, ik zal niet gauw een maaltijd overslaan.

    Dat ik dan vanzelf een oude 'vent' wordt, dat is toch bij wijze van spreken, hè? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!