zaterdag 10 maart 2012

Even lekker rennen

Vandaag trekken we er met de auto op uit om een plek te vinden waar ik even lekker kan rennen. Na een korte rit vinden we een ongeploegde weg waarover een sneeuwscooterspoor loopt, stevig genoeg om niet in weg te zakken en niet te glad bovendien. Precies wat we zoeken.


Hier zijn we net uit de auto gestapt. Ik heb al mijn aandacht bij hetgeen mijn baasje in haar handen heeft: haar handschoenen.


Voor ze er erg in heeft, gris ik een van de handschoenen uit haar handen. Ik ren er een tiental meters mee weg en laat hem dan op de grond vallen.


Vervolgens loop ik bij het ding vandaan alsof ik er geen interesse meer in heb.


Maar als mijn baasje dan aanstalten maakt om haar handschoen te pakken, maak ik snel rechtsomkeert om deze weer weg te graaien.


En dan ga ik er weer mee vandoor. Mijn baasje heeft het nakijken.


Pas wanneer we op de terugweg zijn, geef ik de handschoen terug. Ik heb de grootste lol gehad en mijn baasje hopelijk ook.

3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooie foto's schotelen jullie ons weer voor!!

    Wat een mooie camera. Je kunt bijna de haren tellen van Jeanny.

    Wat is de natuur nu mooi he? Zon en sneeuw, schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Ben en Nicole, excuses voor de lange stilte, maar hier erg druk, dat ik de belangrijkste dingen in het leven vergeet.

    Mijn welgemeende excuses.


    Heb nu eventjes alles wat ik heb gemist bekeken en bij mij gaat het steeds harder jeuken, ben niet te houden. Hier volop bezig met Greetje, ja zo heet de bus, naar oma genoemd, vond dat het een eer betoon aan de dame, helaas heeft deze aankoop kunnen gebeuren door een erfenis van deze brave dame.

    Isolatie is bijna voltooid en deur en ramen zitten er in.

    Ik wens jullie al het goeds.

    een warme groet

    Dick

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey stoute jeanny! ik heb het de jongens laten lezen hoe ondeugend je weer was. het lijkt wel of de lente je in de bol geslagen is, fijn hoor. ootek lijkt nu wel een kale kip en is al klaar voor de zomer.
    groetjes van je wolvenfamilie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!