dinsdag 10 januari 2012

Sneeuw

Gisteren is een nieuwe lading sneeuw gevallen. Naast het gebruikelijke opruimwerk hebben we er vandaag ook op een andere manier van genoten. De omgeving zag er erg mooi uit onder deze witte deken van vers poeder. Ben maakte een lange wandeling richting het meer, terwijl Jeanny en ik een mooie ronde door Hagfors maakten, waar ik sowieso naar toe moest voor wat boodschappen. De temperatuur loog er niet om, -13C en dat in de zon, zo koud hebben we het deze winter nog nauwelijks gehad. Het was ook voor het eerst dat Jeanny begon te trekkebenen, om mij nog eens extra duidelijk te maken dat ze last had van koude zolen. Gelukkig wordt voor de komende dagen minder koud weer voorspeld, anders had ik Jeanny's laarsjes vast uit de kast kunnen halen.

4 opmerkingen:

  1. wat leuk dat er daar sneeuw is, hier nog altijd niks. Het is precies alsof de lente hier al zijn intrede doet. Wat is Jeanny toch een prachtige hond, die blik...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe je dat expres! Klagen over weer een pak sneeuw en typisch hollands zeuren over dat het lekker koud is... gadver! IK WIL DAT OOOOOOK IK WIL DAT OOK! O wat lekker jongens, eindelijk zoals het een beetje hoort. Het is hier niets koud, ik loop nog steeds in een t-shirt en sport jack, anders zweet ik me te pletter. Nou geniet ervan en denk zo nu en dan een beetje aan ons, en als ik dan rillingen krijg weet ik dat er aan me gedacht wordt.

    groet

    Dick

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Dick, die rillingen zijn vast van de kou. Wie loopt er in januari nou nog in een T-shirt? Ook al is het dan in Nederland, het lijkt me toch wat frisjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het lezen van onze blog.

Je kunt hier een reactie achterlaten. Alle reacties zullen worden gelezen en, indien nodig, beantwoord. We stellen het op prijs als je je naam achterlaat, per slot van rekening zijn ook wij niet 'anoniem'. Reclame en off-topic reacties zullen niet worden geplaatst. Gebruik voor persoonlijke berichten het e-mailadres op de contactpagina.

Je reactie verschijnt niet direct op de blog. Deze wordt pas geplaatst nadat wij deze hebben gelezen.

Nogmaals bedankt en... vergeet niet van elke dag te genieten!